Misiunea cabinetului nostru este de a sustine si chiar determina eficienta activitatii de munca, atat timp cat in aceasta sunt implicate resurse umane.

Munca se deruleaza in mod obisnuit intr-un context organizational. Organizatia poate influenta atitudinile si comportamentul angajatilor. Temele de interes legate de mediul organizational au in vedere munca in echipa, cultura si climatul organizational, conducerea, comunicarea, procesul decizional, conflictele de munca.

Noi credem ca a-i întelege pe oameni reprezinta cheia succesului, fie ca este vorba de indivizi, echipe sau organizatii intregi.

Beneficiind de metode si instrumente specifice, interventia unui psiholog face ca aptitudinile, motivatia, emotiile si personalitatea persoanei implicate in munca sa fie cunoscute de catre angajator si utilizate cu succes.


misiune

DE CE ESTE UTIL UN PSIHOLOG

  • pentru ca este un idealist, cauta perfectiunea si este convins ca orice activitate de munca poate fi eficientizata
  • pentru ca strange si analizeaza date; deciziile lui se bazeaza pe fapte concrete
  • pentru ca anticipeaza viitorul, nu gaseste doar explicatii diverselor situatii
  • pentru ca sporeste eficienta in organizatii
  • pentru ca determina cresterea performantei in munca
  • pentru ca este preocupat de bunastarea angajatului, dar si a organizatiei
  • pentru ca identifica rapid oamenii capabili si motivati
  • pentru ca dezvolta sisteme de salarizare echitabile si corecte

 

AVANTAJELE COLABORARII CU NOI

  • cabinetul nostru ofera servicii psihologice garantate din punct de vedere al calitatii, folosind instrumente cu licenta, aprobate de catre Colegiul Psihologilor din Romania
  • serviciile noastre se pot realiza atat in cabinet, cat si la sediul clientului
  • psihologia muncii si organizationala este principala preocupare si directie de dezvoltare a cabinetului nostru